Reklamace zboží

Pro uplatnění reklamace je třeba vyplnit a stáhnout přiložený reklamační formulář.

Po vyplnění všech potřebných údajů je třeba tento formulář vytisknout a přiložit k reklamovanému zboží.

Reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem zašlete na adresu:

SFTB Czech Republic s.r.o., Jesenná 12, 080 01 Prešov, Slovenská republika.

Po prohlédnutí zboží určíme způsob vyřízení reklamace.

POZOR!

Opotřebení charakteristické pro daný materiál nebo použití se nepovažuje za vadu. Nejde o vadu, pokud z povahy prodané věci vyplývá, že její životnost je kratší než záruční doba a když při obvyklém užívání takové věci dojde k jejímu celkovému opotřebení ještě před uplynutím záruční doby.

Záruční doba je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí spotřebitelem.

Reklamacni_protokol

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.