Hodnocení obchodu
PJ
Petra Jarošová
ZP
Zdena Pouznarová
JU
Jaroslava Uhliarikova
ANo jsem
TM
Tomáš Martinovič
IR
Ilona Růžičková
Rychlé vyřízení i dodání.
IO
Iveta Opatrná
Spokojenost,brzké doručení objednaného zboží
(Administrátor)
Dobrý den,
děláme maximum, abychom zákazníkům dodali v co nekratším čase co nejkvalitnější zboží a vždy nás potěší takováto zpětná vazba. Děkujeme.
S pozdravem
Tým Bestent
velmi spokojen
(Administrátor)
Dobrý den,
děláme maximum, abychom zákazníkům dodali v co nekratším čase co nejkvalitnější zboží a vždy nás potěší takováto zpětná vazba. Děkujeme.
S pozdravem
Tým Bestent
PK
Petr Kovář
Nedoporučuji.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za sdílení vašeho zážitku a omlouváme se za nejednoznačný stav, který vznikl při dodání vaší skládačky. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá, a rádi bychom tuto situaci co nejrychleji vyřešili.
Omlouváme se za škody na zboží a za veškeré nepříjemnosti, které tato situace mohla způsobit. Chceme vám nabídnout náhradní řešení. Prosíme vás, abyste nás co nejdříve kontaktoval(a) na našem telefonním čísle nebo e-mailu uvedeném na našem webu, abychom mohli detailně prozkoumat a vyřešit vaši stížnost.
Vaše spokojenost a pozitivní zážitek jsou pro nás prioritou, a budeme se snažit udělat maximum pro to, abchom vám poskytli optimální řešení. Ohledně zpětného zaslání zboží vám rádi poskytneme pokyny a asistenci.
Děkujeme za vaše pochopení a za to, že jste nám dal(a) příležitost tuto situaci napravit.
S pozdravem,
Tým BESTENT.CZ
ZM
Zdeňka Maříková
Byla jsem spokojená
IN
Ilona Novotná
Super, rychlé vyřízení.
BR
Bohumil Rada
Byl jsem spokojen.
MG
Martina Gaudkova
JJ
Jaroslav Jež
Rychlé vyřízení a odeslání.! Paráda! Doporučuji
SČ
Soňa Čarná
MK
Martina Kejzlarová
Nepravdivé informace o výrobku. Nepoužitelné na koberec.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za Váš čas a zpětnou vazbu týkající se našeho produktu. Omlouváme se, že jste měl(a) problémy s informacemi o výrobku, a chceme se ujistit, že situaci co nejlépe vyřešíme.
Rádi bychom získali více podrobností o konkrétním výrobku a situaci, abychom mohli lépe porozumět problému. Mohl(a) byste nám, prosím, poskytnout číslo objednávky a název výrobku, na který se toto hodnocení vztahuje? To nám umožní prověřit informace a najít nejlepší řešení pro Vás.
Omlouváme se za veškeré nejasnosti a potíže, které mohly vzniknout, a děkujeme za Vaši trpělivost. Jsme zde pro Vás a uděláme maximum pro to, abychom situaci vyřešili a zajistili, abyste byl(a) s našimi službami spokojen(a).
S pozdravem,
Tým BESTENT.CZ
MĎ
Michael Ďuriš
Jsem spokojen
DH
Dalimil Horky
Stránka 25 z 269 , položek celkem: 5372