Hodnocení obchodu
Vstřícnost, rychlost vyřízení i doručení.
Dobrý den,
děláme maximum, abychom zákazníkům dodali v co nekratším čase co nejkvalitnější zboží a vždy nás potěší takováto zpětná vazba. Děkujeme.
S pozdravem
Tým Bestent
MH
Marta Horáková
Velice moc, až vymaluji, tak si skříňku smontuji.
IK
Ivana Kopecká
C
Cisar
MH
Monika Hejná
VB
Vladimír Bařina
MG
Michaela Gleichová
KK
Karla Kutalová
Jsem spokojená s vyrobkem.
KC
Kvetoslava Cibrikova
Dobrý den,
děláme maximum, abychom zákazníkům dodali v co nekratším čase co nejkvalitnější zboží a vždy nás potěší takováto zpětná vazba. Děkujeme.
S pozdravem
Tým Bestent
Vše pozitivní, vše rychle vyřešeno i přijato.
Dobrý den,
děláme maximum, abychom zákazníkům dodali v co nekratším čase co nejkvalitnější zboží a vždy nás potěší takováto zpětná vazba. Děkujeme.
S pozdravem
Tým Bestent
byla jsem spokojena
Dobrý den,
děláme maximum, abychom zákazníkům dodali v co nekratším čase co nejkvalitnější zboží a vždy nás potěší takováto zpětná vazba. Děkujeme.
S pozdravem
Tým Bestent
LL
Luděk Lingler
👍
výhoda
Dobrý den,
děláme maximum, abychom zákazníkům dodali v co nekratším čase co nejkvalitnější zboží a vždy nás potěší takováto zpětná vazba. Děkujeme.
S pozdravem
Tým Bestent
S obchodem jsem spokojená
Dobrý den,
děláme maximum, abychom zákazníkům dodali v co nekratším čase co nejkvalitnější zboží a vždy nás potěší takováto zpětná vazba. Děkujeme.
S pozdravem
Tým Bestent
Avizovaný termín dodání 16.11, 23.11 stále nic. Bez vysvětlení, nic. Bohužel placeno předem, již bych předem v tomto obchodě neplatil.
Dobrý den,
na začátku bychom Vám chtěli vyjádřit upřímnou omluvu za vzniklé komplikace a nedorozumění ohledně termínu dodání. Vaše nespokojenost nás velmi mrzí a bereme si vaše slova k srdci.
Chápeme, jak je důležité pro Vás mít objednávku včas a jsme nesmírně zklamaní, že jsme nesplnili avizovaný termín dodání. Zavazujeme se k důkladnému vyšetření této situace a zavedení opatření, abychom zajistili, že se podobné události nebudou opakovat.
Vzhledem k tomuto nedorozumění bychom Vám rádi nabídli naši upřímnou omluvu a zároveň poskytli možnost řešení. Prosíme Vás o kontakt s naším zákaznickým servisem na telefonním čísle nebo e-mailu uvedeném na našem webu, abychom mohli situaci co nejrychleji a nejefektivněji vyřešit.
Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a chceme udělat maximum pro obnovení vašeho důvěře v naše služby. Děkujeme Vám za pochopení a za to, že jste nám dal(a) příležitost situaci napravit.
S pozdravem,
Tým BESTENT.CZ
VS
Veronika Slavíková
Ano
LK
Lucie Kobelárová
ZB
Zlatuše Barcalova
zboži přišlo vpořadku a rychle jsem spokojena
Rychlé dodání zboží
Dobrý den,
děláme maximum, abychom zákazníkům dodali v co nekratším čase co nejkvalitnější zboží a vždy nás potěší takováto zpětná vazba. Děkujeme.
S pozdravem
Tým Bestent
Stránka 53 z 303 , položek celkem: 6047